3 kwietnia 2016

Wiosenna Elegancja



Cześć Kochani! Mam znów małe zaległości w blogowaniu, ale niestety popsuł mi się aparat, a jednak zdjęcia z komórki były według mnie bezsensowne, więc po małej przerwie wracam z naprawionym aparatem. :) Moja pierwsza stylizacja wiosenna jest klasyczna, elegancka i jak widać na zdjęciu CZARNA. Nie mogę nic poradzić na to, że w tym kolorze czuję się najlepiej, ale obiecuję, że w następnych postach będzie bardziej kolorowo :)



Stylizacja, którą dla Was przygotowałam zawiera, kilka elementów, które podbijały wiosenne wybiegi:
-Bardzo rozświetlona cera, którą uzyskałam dzięki Glow Kit z Anastasia Beverly Hills
- Soczyste czerwone usta w kolorze truskawki, muszę przyznać, że czuję się w tym kolorze świetnie, pięknie rozświetla cerę i nadaje makijażowi świeżości, młodzieńczości. Ma niestety jedną wadę, taki kolor bardzo podkreśla żółty kościec zębów, więc do Was należy wybór. Mam na sobie jedną z moich ukochanych pomadek Melted w kolorze Strawberry
-Sukienka z dwurzędówką to prawdziwy hit obok przedłużonych, dwurzędowych marynarek. Ja wybrałam ten fason, ponieważ przedłużone marynarki są zazwyczaj dla mnie za krótkie, a poza tym nie lubię sukienek na długi rękaw. Moją kupiłam w Intimissimi
- Koronkowe i bieliźniane elementy, koronkowe body są niezwykle efektowne i uniwersalne. Możemy je założyć pod białą marynarkę, lub na cielisty top a efekt będzie murowany. Ja skomponowałam je z sukienką, ponieważ ma ona bardzo głęboki dekolt, więc body bardzo fajnie wypełniają całość
- Na koniec oczywiście czerwone szpilki, a jak pewnie wiecie czerwień w każdej części garderoby podbiła wiosnę :)

To tyle słowem wstępu i zapraszam do obejrzenia zdjęć :)
Sukienka, Body- Intimissimi, buty- VENEZIA, Okulary- Ray Ban Torebka- Guess
Na dziś to będzie wszystko. Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodobała:) Jestem ciekawa co następnym razem chciałybyście zobaczyć ?

Buziaki:*
Seductive Eye

5 komentarzy :

  1. bardzo fajna stylizacja , podoba mi się mega ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, u mnie też różnie bywalo z tą systematycznością w dodawaniu postów- bo wiadomo, są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze.... ale liczy się to, że wróciłaś z nową siłą i motywacją, najważniejsze, aby pisanie postów i prowadzenie bloga sprawiało ci radośc i przyjemność, a i czytelnicy to wyczują :)

    sukienka jest fantastyczna !
    bardzo podoba mi się, że postawilaś na czerwony akcent, usta i szpilki - też uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory <3

    pięknie masz pomalowane łoczyska :D

    a tych wlosow to mega zazdroszczę

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)