12 maja 2016

Total White Look With Boho Details


Cześć Kochani!

Dziś kolejna stylizacja, ponieważ makijaże pojawiają się regularnie na moim kanale YouTube KLIK. Znajdziecie je również w zakładce makijaż :)
Dzisiejsza stylizacja jest prosta (z resztą jak zawsze), ale posiada wiele modnych elementów, przy czym jest również uniwersalna i wygodna :)

Powiem Wam szczerze, że nigdy nie przepadałam za bielą. Wiązało się to oczywiście z moimi kompleksami odnośnie sylwetki oraz faktem, że obiektywnie nie jest to mój kolor. Po wielu latach noszenia czerni i niebieskości postanowiłam jednak wprowadzić trochę urozmaicenia w mojej szafie i proszę bardzo przygotowałam dla Was jak wyżej widać biały look. W tym sezonie warto z pewnością wybrać się do salonów Calzedoni, ponieważ maja ogromny wybór leginso-spodni. Ja mam na sobie jeden z modeli i powiem Wam szczerze, że są bardzo wygodne i fantastycznie leżą. Bluzka ze sznurowaniami marzyła mi się od dawna. Jest kobieca, stylowa, seksowna i z drugiej strony zwiewna i delikatna :) Aby ten zestaw nie nudził dołączyłam rudą torbę z frędzlami oraz buty. Dzięki temu stylizacja nie jest aż tak bardzo elegancka i nabrała troszeczkę stylu boho. :)
Jeśli jesteścvie ciekawe jak wykonałam taki makijaż zapraszam Was do obejrzenia tego filmu :)

Na dziś to wszystko. A Wy jak zapatrujecie się na biel? Lubicie dodatki boho? Ja je kocham <3

2 komentarze :

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)