1 czerwca 2016

Makijaż na wakacyjną imprezę


Cześć Kochani,
Dziś przygotowałam dla Was intensywny, kolorowy, letni makijaż, który sprawdzi się zwłaszcza przy opaleniźnie. Kolory, które wybrałam są bardzo uniwersalne, a makijaż od strony technicznej jest prosty do wykonania. Potrzebne są tylko trzy cienie: ciemna zieleń, jasna, połyskująca i brąz, którym budujemy płynne przejścia. Jeśli jesteście ciekawe dalszych szczegółów zapraszam do obejrzenia filmu :) Buziaki <3


W makijażu użyłam ( I used):

-Anastasia Beverly Hills liquid lipstick CARINA https://www.facebook.com/shopaholicdollsnyc/?fref=ts

Dajcie znać w komentarzach, czy taka propozycja Wam się podoba. Ja uwielbiam ten makijaż. Bardzo podobny ( bo nigdy nie robię identycznych) miałam na sobie chyba trzy razy, a dla mnie to na prawdę dużo :) Jeśli ktoś z Was zauważył, ale zmieniłam kolor włosów i ścięłam ich dość sporo. Nie wiem jak Wy, ale ja czasem potrzebuję zmiany ;)


Buziaki:*

5 komentarzy :

  1. Makijaż prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie! Pomadka cudowna! :) Ja sama bym się nie odważyła na aż tak mocny róż, ale na Tobie wygląda genialnie!! U mnie na blogu też makijaż na imprezę, lub na codzień :) W stylu Kim Kardashian :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, a najpiękniejsze usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie pomalowane oczy! - dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)